Välkommen härliga lördag!

Åh vilket härligt väder hur fint som helst, men jag har faktiskt inte varit ute ännu, natten har varit lite halvjobbig Jollan har sovit lite halvdåligt och Felicia grät hela morgonen men det är smällar man får ta nu är dom så söta så:)
Vi fick bort tejpen på Jollans öron helt smärtfritt, Jag vet Susanne kanske inte helt snällt med Joline kommer tacka sin mamma sen i framtiden att hon slapp se ut som Dumbo:)

Ja ikväll så är vi bjudna till Åsa och Pierre ska bli jätte skoj, det var ett bra tag sen vi träffades nu, älskar att träffa Åsa och snacka av sig lite skit oss tjejer emellan. Ja vad ska man säga om Pierre och Danne när dom kommer tillsammmans med spritflaskan, ett ord passar jätte bra och det är GODNATT!
Fan dom somnar alltid när dom fått i sig lite, jag har fått släpa Danne från bilen ett antal gånger, ibland har jag övervägt att lämna honom där men sen får jag dåligt samvete och går tillbaka:)
Ja Åsa och Pierre har vi haft många trevliga stunder med ute på krogen, hemma och spelat Buzz.


Pierre vill verkligen ha               En lyckad kväll start på Mörners
min sjuksköterskaklänning


Vi fortsatte festendet på Riva, men hur kvällen slutade minns jag ej!

                   PARTYPRISSEN PIERRE:)



     VILKEN PARTYBILD, ÅSA KAN OM HON VILL:)

Nu blir säkert Åsa och Pierre jätte glada när jag lägger ut så fina bilder på dom och det bjuder jag på!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0