Utmanad!

Jag har nu blivit utmanad av Lovisa på bloggen!

Så här går utmaningen till:

  • Gå in i mappen mina bilder
  • Gå till sjätte mappen och välj sen den sjätte bilden i den aktuella mappen
  • Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
  • Utmana sex andra personer och länka till dom, samt tala om för dom att dom är utmanade


Det var en fin kväll på stranden i Thailand. Vi hade precis ätit en god middag
på hotellet. Ronja, Mattis, Danne och jag gick ner till stranden, alla badade utom
jag för man vet ju aldrig när det kan dyka upp en haj.
Denna thailandsresa kommer alltid vara ett fint minne för livet för mig, min första semester
med min älskling hur underbart som helst.


              JAG ÄLSKAR DIG DANIEL SAMUELSSON
  PÅ DEN HÄR STRANDEN VILL JAG BLI JENNY SAMUELSSON!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0