tandläkaren

Idag blev det att ta en sväng in till stan för att ta en koll i munnen. Jag har bytt tid cirka 5 gånger tror jag men nu tog jag mig i kragen och tog den tiden jag hade.
Tandläkaren brukar ju alltid bli i dyr historia för dom flesta men jag har tur som aldrig har hål, men var lite orolig den här gången för jag blev beroende av cola när jag va gravid vilket jag inte drack så jätte mycket innan. Men som tur så klarade jag mig den här gången också, men hon tycker att jag blöder lite mycket om tandköttet så det måste bli bättre med den där jäkla tandtråden, säger varje gång när jag går ut ur rummet med blod i hela käften att jag sak bli bättre men på kvällen är det glömt.

Ja som sagt så kosta det inte så mycket, sen så får man ju 300 kr per år av försäkringskassan eller nåt när man går till tandläkaren så en sluträkning på 315 blev det, som hittat:)

Idag firar vi Joline som är tre månader precis just idag och eftersom tandläkaren inte gick på så mycket kunde jag köpa lite kläder till henne på vägen hem. Det blev lite fina Bamse kläder tycker dom är så söta, sen en Hello Kitty body såklart, mycket mer Hello Kitty kläder kan jag inte handla för hon har allt. Igår fick hon en ny tröja och jeans klänning i Hello Kitty av  Biljana och hennes lillasyster som hon även har strumpbyxorna till. Så min flicka hon kan det där med att kläd sig fint vill jag lova;)





Min fotomodell sover för det mesta:)
Det var lite utav dom nya kläderna, nästa köp jag ska göra är en Hello Kitty munkjacka och byxa i rosa och sen en röd dragkedjetröja med jeans, men tänkte vänta med det tills hon har stl 68 för hon växer så fort.
Ni kanske tycker att jag köper mycekt till min lilla tös, men när man bara har en så kan man kosta på henne lite fint tycker jag allt, sen kommer det säkert fler tjejer i släkten som kan ärva dom här klädererna efter Joline:)

Nä nu tänkte jag gå ner å kolla om det finns nån tvättstuga ledig, råkade visst smita från förra tiden, det var nåt som lockade mer:) som det alltid brukar vara när jag ska tvätta.
Sen skulle Lovisa komma förbi en sväng, vi skulle komma igång med träningen igen efter att vi varit sjuka båda två så vi bestämde att starta igen på torsdag då tror jag att Ronja också skulle följa med. Så idag fick Lovisa nöja sig med en promenad hit fast det e ju en bit ändå:)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej jag undrade när vi skulle gå på bio ? Puss

2009-02-09 @ 21:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0