Satans migrän!

Inatt så fick jag så jäkla ont i huvudet så jag visste inte vart jag skulle ta vägen och det värsta utav allt var att vi inte hade en enda huvudvärkstablett hemma. Men min lilla älskling kom med blöta handdukar och la på min panna, det hjälpte ett tag, sen massera han mig i huvet så hans tummar blödde nästan. Älskar dig Danne du är den bästa, hur ska jag betala tillbaka det här då?! jag kommer nog på nåt kul.

Ja så mycket har jag inte gjort idag, jag låg i sängen nästan till halv två, då började huvudvärken släppa. Undertiden så hade Danne varit ute och gått med våran lilla tös, redan klockan tio var dom ute och köpte tabletter till mig, det är inte så många tabletter man får äta när man ammar men han hitta en som funka och det hjälpte hyffsat.:)

Danne, Mattis, Jollan och jag åkte till Ikano en sväng på eftermiddagen för Danne skulle byta nåt spel till hans Wii och lustigt nog så köpte jag ingenting bra jobbat va? Jo just det jag köpte en liten present till Tindra Dannes lillasyster en söt liten sak.
Danne och Mattis köpte skor, jätte fina La Cost skor. Dannes var lite slitna så det var dags för nya tyckte vi.


Dannes skor längst fram & Mattis med vitt i. Bra köp grabbar

Nu sitter vi här å kollar på Sveriges värsta bilförare tror jag det heter, dom är ju inte kloka hur kör dom egentligen.
Hon den blonda unga tjejen, hitta bromsen hur svårt kan det va?!

Imorrn ska vi försöka hinna va med på bild till corren får se om vi lyckas för det är god tid nu.

På tal om Corren, nu ringde dom precis å tjatar om deras erbjudande, dom ringer en gång i månaden. När ska dom fatta att vi inte vill ha Corren det man vill läsa kan man läsa på nätet.

Det var nog allt för mig idag, Kommer nog in imorrn för att uppdatera er för helgen om det händer nåt skoj. Men även den här helgen har vi inget planerat hur skönt som helst, så imorrn blir det nog bara fredagsmys hemma hos oss. Vi brukar ju ha fredags mys med familjen Dahllöf, Skårman men mamma jobbar, Benke skulle bowla och Kalle äter ju bara soppa så det blir nog att bara vara hemma.

Jollan i sin fina Hello Kitto spjälsäng, men vi fick slänga ner många
gosedjur i förrådet. Det blev en hel säck så ni kanske förstår att
alla inte fick plats.

Ha det nu så jätte bra!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hon blir större och större för varje bild tamefan:D

2009-02-26 @ 21:29:50
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: sofia

såå enormt söt hon e.. och vad hon växer.. hur gammal e hon nu?? ha det toppen Kram Kram

2009-02-26 @ 22:03:04
URL: http://metrobloggen.se/lovechild

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0