Min Jollan är ju bara för söt!

Jag kan nog inte sluta att titta på min dotter, jag är ledsen att säga till er alla där ute men jag tror inte att det finns någon som är sötare, men vad hade man att vänta sig med sånna snygga föräldrar ;)
Hon ler helt underbart tyvärr så får jag så sällan med det på bild, för varje gång kameran kommer fram så stirrar hon bara på den, å den blicken hon har kan vara lite hård ibland:)

Jollan får väldigt mycket presenter hela tiden, men min farmors present till henne förra lördagen var den snyggaste av dom alla. Hon tyckte att Jollan inte skulle få ont i öronen på festen så ett par hörselskydd var en av presenterna till henne.




Vi sitter bara här hemma och försöker att bli friska, jag sitter i soffan och kollar på Let´s dance då kommer Danne ut med Jollan från toan och det lilla hår hon har står rakt upp, nej nej han har inte stoppat ner henne i toan, eller det e ju Danne vi pratar om så man vet ju inte. Men iaf hon var så söt jag försökte få med det på bild men somsagt hon har ju inte mycket hår.



Åh nu blev jag lite besviken jag tyckte inte att Hasse skulle åka, jag tyckte att George skulle åka först. Fast båda är ju rätt dåliga egentligen. Men jag gillar Hasse iaf han är lite "gubbcharmig". Det är den allvarliga rösten tror jag eller vad tror ni tjejer där ute även killar oxå såklart får svara:)

Så nu tror jag att min blogg är igång igen, Imorn åkte Danne på att jobba fast han är sjuk det lilla puckot.
Jag kommer hålla mig i tvättstugan på eftermiddagen så vi syns imorrn när mitt liv som hemmafru ger mig tiden.

Fan oxå Danne har kommit på mig, jag har hela tiden sagt att jag inte hinner dammsuga för Jollan vill inte sitta i sin stol.
När jag var sjuk hade Danne hand om Jollan helt och han hann dammsuga, damma, laga mat och ta hand om Jollan. Nu kan jag ju inte skylla på det längre när jag inte orkar städa:(

Kramen!

Kommentarer
Postat av: A-K

Somnade innan utröstningen igår... Lite förvånande att Aro åkte ut. Jag tyckte iofs att Scott fick alldeles för låga poäng om man jämför med Elisabeth Höglund. hon dansar ju som en gammal tant och får ändå höga poäng! Tycker juryn är aningen partisk...



Nu ska vi iväg på resemässa och hoppas få lite inspiration till sommarens resa! Kram på er!

2009-02-07 @ 11:23:55
URL: http://chezannakarin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0