måndag och veckan är igång igen!

Tjena mors!

Jag var faktiskt uppe och körde Danne till jobbet klockan 5:50 idag, fy tusan va trött jag var, det va länge sen jag var uppe så tidigt okej det händer att Jollan vaknar till så ibland men då ligger man ju ändå kvar i sängen.
Sen så åkte jag in till stan med en nyckel till farmor och farfar som jag glömde ge till dom igår. Jollan låg hemma och sov så sött med Mattis:)
Hon sov hela natten igen helt underbart:)

Jollan och jag tog en promenix till Berga för att möta Danne, skönt att komma ut lite och få lite kondis och ikväll är det träning på gymmet  med Ronja. Lovisa har gått och blivit sjuk igen stackarn ska sjukdomarna aldrig ta slut man bara smittar varandra om och om igen.

Igår kväll när Jollan hade somnat så fick jag ett lite ryck och ville göra lite test. Okej jag kan säga rakt ut att jag har antagligen 0 i IQ för jag gav upp det testet, fatta nada:(
Men realtionstestet mellan mig och Danne såg bra ut, det var en bra kombination, synd bara att jag var lite svartsjuk fast jag inte behövde det. Låter bra tycker jag. Men lite svartsjuk är det bara nyttigt att vara, men ibland är jag lite för mycket bara, och det kan förstöra lite ibland tyvärr.

Nä nu ska jag gosa lite med min lilla älskling innan jag ska träna, men vi får se om jag tittar in nån mer gång ikväll sånt som märks.



Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0