Lena 50-år!

Lenas 50-årsfest!


Farmor och Jollan sitter å snackar lite.
Hanna och farfar kom oxå med på bild:)
Kan man bli mer såld på en bebis än Maritn, nej jag tror inte det!

Systrarna och så jag såklart!





Lotta jag var tvungen att göra en stor bild av denna vackra kvinna:)


Martin fångades oxå av kvällens blixtrar!


Sådär det där var en del av kvällen som min kamera hade att bjuda på.
Tyvärr inga bilder på själva födelsedagsbarnet för hon vägrar att vara med på bild.
Men vi slutar med en bild som talar för om man blir trött när man dricker för mycket
alkohol å då var det ändå inte han som fyllde 50 år!


Men alla kan vi vara trötta ibland  Dalle!

PUSS PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fan va snygg du är! riktigt fin i klänningen!



jo jag mår också bättre så ska gå till martina ikväll på lite födelsedagsfest men håller mig lugn vill jag lova.

får höras imorn å se om du är peppad för träning mån. puss

2009-02-07 @ 11:37:53
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Sussi

bilden med jollan och g.farmor är för härlig Så lika de två är

2009-02-07 @ 15:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0