Jollans kusin sover över!

Hej på er!

Igår var det onsdag och jag är helt förvirrad i dagarna, för Danne kom hem tidigare igår och idag har han varit ledig så därför känns det som helg, men icke då han jobbar imorn igen men sen får min lilla älskling vara ledig i två dagar.
Han har jobbat helg så mycket på sista tiden, min duktiga prins:)

Ja vad hände igår då?
Jo jag fick ett ryck att göra hemmagjord pizza och pizzasallad till det, och jag måste säga att det blev helt underbart gott:)
Pizzasalladen hittade jag ett bra recept så blev super gott fast jag kryddade på lite extra.
Vi bjöd hit Dannes mamma, Tindra, Sarah och Felicia och hade lite myskväll.
Det var faktiskt igår som Jollan hade sin kusin över natten för första gången, jätte mysigt. Man kanske kan tro att två tre månaders bebisar kan bli jobbigt på natten, men inte då dom sov hur skönt som helst, var en riktigt lång och skön natt.


       Jollan & Felicia             Angelica & Tindra    Tindra har lite picknick!

               Tindra var så söt i örhängen! vilka rådjurs ögon va?


                                  Blöjmaffian på morgonkvisten!

Jag var faktiskt uppe tidigt idag oxå redan straxt innan nio vaknade Jollan och jag. Då fick min lilla tös äta lite sen gjorde jag mig iordning för att åka och binda lite buketter, Danne var hemma med lillan. Så skönt att komma iväg och göra lite nytta.

När jag kom hem så åkte vi till Dannes mamma och åt semlor, jag säger bara om du vill ha stora semlor så ska du köpa från Lasses Livs i Vidingsjö.
När vi åkte hem så fick vi sällskap av Dannes syster Emmy som stannar över natten.

Imorrn så blir det lite träning på förmiddan med Ronja sen ska jag träffa Becka hon hade köpt lite presenter å min tjeja.

Nu ska jag gå och lägga mig snart, har precis sövt Joline så lika bra att somna jag med.
Danne åker ut på soffan inatt, Emmy vill sova i sängen med oss andra tjejer såklart:)
( men det var inte jag som tvinga honom, han erbjöd sig själv)

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0