Jag Jenny världens lyckligaste!

hallå där!

Jag vet jag bara tjatar och tjatar, men ni som inte är intresserade får tyvärr läsa en annan blogg för min handlar om mig och mitt liv och mitt liv är Danne och Joline så det blir ju mest tjat om dom.
Men jag ville bara säga åter igen hur lycklig jag är att jag har dom, de gör verkligen mitt liv värt att leva.
Det är så många som har problem med kärleken, pengar, vänner å vad nu mer det kan vara men livet ler verkligen åt mig det kan inte bli bättre, jo det e klart det kan bli bättre när det gäller pengar men det kan det väl nästan alltid bli så den biten struntar jag i.

Innan jag träffade Danne så var jag rädd att jag aldrig skulle bli kär, för hur vet man att man är kär egentligen, trodde att jag hade varit det men när jag ser på honom så vet jag att den känslan har jag aldrig upplevt förut.

Det första steget är att flytta ihop, ska man klara av det. Danne och jag flyttade ihop direkt vilket inte var några problem för vi tänker så himla lika förutom att Danne städar lite mer än jag som ni kanske redan har förstått, men jag står ju för matlagningen så det går väl jämt ut då:)
Sen sa jag till Danne att jag inte vill förlova mig, det känns som om alla alltid gör slut när man sätter en ring på fingret.
Tro mig många av mina vänner kommer med ringen på fingret och veckan där på är hela förhållandet slut.
Men Danne bestämde sig ändå för att den 22 mars på hans födelsedag sätta den fina ringen på mitt finger, det är snart ett år sedan och där sitter den fortfarande och har inga planer på att försvinna.
Sen min tredje sak var att skaffa barn, många gör slut redan under graviditeten eller precis efter men vi klarar det också, det finns inget som kan få mig att sluta älska min egna lilla familj så som jag älskar dom.

 

JAG ÄR BARA VÄRLDENS LYCKLIGASTE HELT ENKELT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är oftast under barnets första år som det tar slut.

2009-02-08 @ 22:01:40
Postat av: jag själv

oj här va det visst nån som va bitter.

det kanske blev så för dig men ledsen att säga att så kommer det inte sluta för mig.

hoppas att du får ett bättre liv du bittra typ!

2009-02-08 @ 23:57:57
Postat av: Lovisa

ni är perfekta för varann. som vi pratade om.. det är rätt viktigt att man är kompis med den man är ihop med samtidigt för att kunna ha kul ihop med annat folk och inte behöva klänga på varann hela tiden när man är bland folk.

ringer soon. puss

2009-02-09 @ 16:20:44
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0