hormoner säger jag bara

Ja jag svek det blev ingen träning för mig idag men Lovisa va duktig och gick själv, bra jobbat tjejen.
På torsdag blir det för min del.
För mig blev det att ligga i sängen ett tag under ett varmt täcke och jag somnade såklart hur skönt som helst, Danne hade Jollan ute i vardagsrummet. Så skönt när Danne slutar tidigt så man kan göra lite annat och i det här fallet sova:)

Igår så skrattade Jollan högt och länge och på riktigt verkligen, hon har skrattat högt första gången på juldan tror jag det var men nu skrattar hon länge när Danne gör prutt ljud mot hennes kropp. Så himla gulligt att höra.



Ikväll blev det att kolla på gamla Beck filmer, Mattis tyckte att det var riktigt kul när jag börja gråta i en scen som jag i vanliga fall inte skulle gråtigt i. Men jag säger hormoner vad det kan ändra en människa.


Mattis var tvungen att fota
mig när jag var lite ledsen:(

Ja imorgon ska lite folk överraska farmor på torget med tårta för hon fyller ju 70 som jag nämnt innan, men det är vid halv åtta typ och vid den tiden sover Joline alltid och jag med för all del jag ska inte skylla på henne:)
Så för oss blir det nog att bara åka till faster Lotta på kvällen för lite födelsedags middag.


Inte den snyggaste minen
direkt men ville bara visa hur söt hon va i sina
jeans hon fick av Åsa och Pierre.

Nä Jollan är skit förbannad där inne så ska nog gå och hjälpa till lite, min tös är lite övertrött tror jag.

Godnatt allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0