Grattis farmor 70 år!

Idag fyllde farmor 70 år så kvällen har jag och Jollan tillbringat med släkten där.
Där bjöds det på god mat och en helt underbar efterrätt. pannacotta med bär och vitchoklad mousse.
hur gott som helst.


Grattis min söta farmor som fyller 70 år!

Idag så åkte Joline till sin gudmor Cissi en sväng när jag och Ronja åkte till Ikano för att köpa present till farmor.
Det blev att handla ett fin spelande kort och alla möjliga roliga lotter, Cissi hade gjort ett fint halsband oxå.
Självklart så blev det att köpa lite kläder oxå, men lustigt nog inte åt Joline utan till mig själv faktiskt:)
En skjorta ( vet inte hur man stavar ) och ett par skor. Skorna blev ett riktigt fynd. Ronja och jag köpte på sko punkten och köper man två par så får man det billigaste för halva priset så skorna gick på 170 spänn typ, helt okej va?
Åh det har kommit in så mycket fina kläder till Jollan så det blir nog att köpa lite när barnbidraget kommer:)
Ni kanske tycker att jag köper för mycket som alltid men jag vill verkligen att min lilla flicka ska va den finaste och sen är det så kul att köpa dom fina små kläderna än så länge så är dom inte så dyra så då går det ann.

Här kommer lite fina bilder från kvällen:


    Kalaskläderna på         Lotta gör sig bra på            Cissi & Towe
                                                     bild:)


Henke & Kalle bakslick    Systrarna Edlund          Självaste Edlund


       Lotta & Jollan             Lena & Hanna fixar i
                                                       köket

          Den här fina tröjan fick Jollan av sin gammelfaster Lotta!


Hej på er sålänge så syns vi nog imorn!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej stumpor,,, Så nu har jag suttit och läst ikapp din blogg. Det är nackdelen när man kommer efter att det tar en halv dag att ta sig genom alla bloggar igen..=) Men i ditt fall är det bara roligt. Nu ska ajg börja se på en ny serie. Är såå uttråkad när det inte finns nått att se på... drömde inatt att du, Danne, Kalle och jag åkte ¨på roadtrip. Så himla skoj det var. Blir det nått Lisseberg i sommar eller?

Killarna måste ju få leka av sig.



Puss puss

2009-02-18 @ 12:26:03
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/
Postat av: Maria

Himla fin skjort/klänning du har på bilden =)

Skulle tippa på att den är ny och köpt från Bik Bok ;)Har likadan ;)

Trevlig helg..

Kramar

2009-02-20 @ 08:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0