efterkontroll

Hejsan svejsan!

Även idag blev det att åka in till stan för jag skulle tillbaka till doktorn för att se om mitt blodtryck hade gått ner lite.
Tyvärr så hade det ju inte det, men jag fick mina p-piller för dom jag äter är ingen fara för högt blodtryck och så.
Men jag är tvungen att kolla upp varannan månad så det inte blir högre.
Doktorn sa att om jag blir gravid igen så kommer nog min graviditet att se ut som den förra med havandeskapförgiftning och högt blodtryck, men jag har ju inga planer på att bli det igen för mig räcker det bra med ett barn och det kommer inte bli synd om Joline för att hon inte har några syskon för hon har så många i sin ålder i släkten ändå så ensam blir hon då inte.

Nu sitter jag ute hos mamma för hon hade hand om Jollan när jag åkte till doktorn för jag trodde att jag skulle på gynundersökning vilket doktorn nog trodde att jag redan hade varit på, men jag satt så tyst och inte nämnde nåt om det för det var med en läkarstudent på cirka 28 år kanske, så var inte så sugen på att visa upp mig för dom.
Två män liksom nej tack. Hatar gynundersökningar.

Ja så mycket mer har jag inte hunnit med idag, vi får se när jag skriver nästa gång för vårat internet har pajjat och har ingen aning om när det vill funka igen.

Men ha det så jätte bra sålänge!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: faster sarah

gud vad skönt att du slapp lägga upp benen då då! :P

absolut, jollan har ju sin kusin felicia som är lika gammal och faster tindra som bara är ett år äldre :) det blir nog bra det där. vi får ses snart så kan jag kolla på kläderna med jenny! kramar. felicia hälsar till kusinen

2009-02-10 @ 19:29:54
URL: http://sarahsamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0