kors i taket!!

Vet ni vad, Jollis somnade redan klockan 20.00 idag. Det händer ju inte för ofta eller ska jag vara ärlig så tror jag aldrig att det har hänt:)
Men hon har inte sovit nåt direkt på dan idag. Bara en snabbis när vi åkte i bilen.
Fast det jobbiga då är ju att hon vaknar tidigt imorgon. Då får det bli mys i sängen med barnprogram tills trötta mamma har vaknat:) Jag är ju så satans morgontrött, det här året hemma går ju inte beskriva hur skönt det har varit:).
Sån satans ångest för att gå upp på morgonen igen men om två veckor så sätter det igång.
Då börjar Jollans inskolning. Sen är det jobb på ett eller annat sätt som förgyllar mina dagar. Inte bara vara Jenny & Jollan liksom. Hmmm känns lite skumt. Jag har ju haft det så soft. Nästa gång man får det soft är ju när man är gammal å pensionär:) upps ett tag dit, kanske skulle man skaffa sig en knate till:) Nä hellre jobbar jag å tillbringar mina lediga stunder med mina söta två<3

Ja idag så sov vi ut som alltid som ni kanske har förstått. Danne slutade vid ett så då fixade vi oss iordning för en runda på stan och sen fyrverkeriinköp:)

Danne köpte en super snygg tröja på Activ Life, grå stickad Henri Lloyd. Riktig snygg, men dom kostar ju en slant där asså. 1400 rikstaler. Tur att han hade fått presentkort:)

Snacka om skillnad jag hade ju fått presentkort på Gina, själv kom man hem med jag minst sex plagg tror jag.
Jätte nöjd med mina inköp:) Det blev med vardagskläder men även en partyblåsa:)

Raketer och allt du kan tänka dig som smäller köpte min lilla älskling. Han blir som ett barn på nytt när det är nyår. Han älskar när det smäller medan jag är livrädd.
Nyår blir det att fira tillsammans med Mammi & Benke & chico i stugan.
Kommer bli jätte mysigt. Men funderar på att spara min nyårs klänning till ett annat tillfälle, känns sådär att ha en jätte fin urringad klänning mitt ute i urskogen, då har jag nog hellre nåt mer bekvämt. Vi visste ju inte riktigt vad vi skulle göra ännu när jag köpte den, inte blev man bjuden på nån fest direkt, tråkigt att folk glömmer en liskom. Okej vi kanske ändå hade sagt nej eftersom våran tös är med, men en fråga om man vill kanske hade varit trevligt:) Inget illa menat mot nån men ibland känner man sig bortglömd:(

Louise & jag pratade om att ha nån tjejfest snart hoppas dom gamla brudarna är på:) är ju inte varje dag man ses direkt. Då kan jag ju ha min nya klänning:)

 Imorrn blir det krubb hos farmor & farfar med Cissi, Alice, Hanna, Towe & sen jag & Jollis:)
Mys pys, byta julklappar, åhh ska man få ännu mera, får hoppas att jag varit snäll:)

Nä ska nog krypa till kojs.

Just det min träning går jätte bra på min nya bräda. På ett dygn gick jag ner 0,6 kilo. Men idag fick jag ta ett vil för min kropp bara värker, måste stretcha (stavning?) är ju så dålig på det.
Men som det känns nu så kommer jag hålla på med träningen för det är så jäkla kul. Så här roligt har det aldrig varit på ett gym. Man känner att man gör rätt å att det tar liksom. Så Jenny nu ska du fasen inte ge upp:)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

vi vet inte heller vad vi ska göra på nyår:( känns som inte en jävel vet det i år. Iofs så vet ju du det nu:) låter som ni kommer få det jättemysigt:) får se vart vi tar vägen till slut!

2009-12-29 @ 10:08:07
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: milla

Vad har du för mirakel bräda?:D

2009-12-30 @ 20:14:41
URL: http://milllaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0