Jag fick ett brev!!

"Jag fick ett brev, ett riktigt brev med frimärken."


Ja den låten va det länge sen jag lyssnade på. Men bra e den.


Som sagt jag fick ett brev, inget bra brev.


Tyvärr fanns det ingen plats på skolan för lilla mig. Jag hamnade på reserv så nu håller vi tummarna på att några hoppar av. För börja plugga det vill jag nu nu nu....


Trodde aldrig jag skulle säga det igen, men nu vill jag å inte sen.


Känner mig depp, jävligt depp. Vill gråta å inget annat.


Var så spänd när jag kom hem, såg det vita brevet ligga där. Jollan va hos mig. Jag öppnade och tårarna bara rann längst min kind, blev så satans ledsen. Hade ju kännt på mig det här men man hoppas ju så förbaskat ändå. Jollan min underbara och otroligt smarta dotter kommer med en servett till mamma för att torka tårarna sen skrattade hon högt. Bara för att få mig på bra humör.


Inte kunde jag väl sitta där å gråta, det va bara att gå vidare. Danne och Joline gör mig så satans stark så ni anar inte. Jag har aldrig varit så här stark så som jag är nu med dom. Det kvittar hur många motgångar vi har så reser vi oss upp tillsammans. Motgånger det har vi haft kan jag lova men aldrig något som har påverkat våran kärlek till varandra.


På tal om nåt kul så är det snart jul.

Hoppas ni många klappar får och sen börjar vi ett nytt härligt år!!

Med mycket lycka & glädje, ingen sorg & oro.

Bara ett helt underbart 2011.


Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Ledsen gumman att du inte fick plats men än är inte loppet kört.

Kan vi inte njuta av 2010 först eller vill du hoppa över det året :)

2009-12-22 @ 23:58:07
Postat av: Lovisa

haha skulle precis skriva detsamma;D

2009-12-23 @ 08:46:47
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0