Helgen är nu bara ett minne blott!

Helgerna går så satans fort man hinner ju varken vakna eller somna innan dom är förbi.
Fast juförsäg så går ju veckorna lika jäkla fort. Å vet ni vad våran lilla tös börjar på dagis om nästan exakt en månad, nä för det är mindre kvar än en månad, den 4 januari packar vi Jolines dagisväska.
Å nu fick jag ont i magen när jag skrev det:( vill inte, fast jag tror Jollan vill hon älskar ju att leka med barn. den lilla busen.

Helgen har gott super mega fort. I fredags eftermiddag så rullade bilen mot Norpan. I den satt jag, Joline, Sarah & en nervös ronja som skulle peerca naveln. Hon va så duktig så. Jag sa att det inte gjorde nåt ont, men sen kom jag på att det va tio år sen jag gjorde det så jag minns fasen inte. Lite ont tyckte hon att det gjorde. Men inte så ont att vi inte klarade av att ta en sväng in på NEW YORKER.  Där shoppade vi loss alla tre, Jollan är lite för liten för dom kläderna ännu:) Jag hittade två snygga t-shirt typiskt jenny tröjor. Så jäkla bra affär, dom har toppen bra priser och mycket snyggt tyckte iaf vi. Så dit blir det att åka snart igen å fylla upp garderoben som redan är propp full;)

Men hallå hallå jag får ju inte glömma att berätta att min underbara dotter äntligen har släppt sin mamma & pappas hand och går nu för egen maskin. Äntligen så släppte det.
Det roliga va att jag inte va det minsta beredd. Jag satt på golvet i hallen & snackade med mammi i mobilen. Helt plötsligt tar Jollan mobilen och nästan i princip springer iväg enda till Mattis som sitter i soffan. Tror ni man blev snopen eller?! Nästan gråtfärdig va jag, Mattis fick lugna ner mig lite:)

Lördagen jobbade Danne på dan, sen hade han lite att fixa. Jag och Jollan åkte till T1 där mamma var barnvakt till Alice när Cissi & Kalle va på julfest. Det gick superbra lite sura miner ett tag men då klädde vi av Alice naken sen fick hon ligga å sprattla, Hon gillat:)

Thaimat på kvällen mums:) Sen åkte vi hem å sov, Danne vaknade idag och kände sig inte alls bra, hoppas att han mår bättre imorrn:)

Nu måste jag sussa.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag hänger på till norrköping nästa gång;)



åhh nu måste jag ju ännu mer komma förbi så jag kan spela fotboll med henne på riktigt:D

hon är så duktig sååå!!



saknar dig

2009-12-07 @ 10:58:16
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: maria

frågestund i min blogg. fråga mig vad du vill :)

kram



http://mariakarle.blogg.se/2009/december/fragestund.html#comment

2009-12-07 @ 16:27:49
URL: http://mariakarle.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska vi lägga varandra på blogglovin?:)

2009-12-07 @ 16:57:58
URL: http://sweetcandys.blogg.se/
Postat av: Lovisa

haha komiskt, båda dom där kommentarerna hade jag med fått i min blogg, folk som letar läsare minsann

2009-12-07 @ 19:49:17
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: jag själv

klart du ska med nästa gång, ronja å jag kommer nog åka i mellandagsrean om vi orkar med allt folk:)

Ja hoppas att du kommer nu på onsdag då:)

puss

2009-12-07 @ 23:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0