Hallå där!!!

Tittar väl in här en sväng medan Joline busar med morbror Mattis:)
Hon är helt tokig i honom och vill vara med honom hela tiden, frågan är ju bara vill Mattis vara med Joline hela tiden? Har han nåt val? Nopp inte när han är här hemma iaf:)

Nu har halva veckan snart passerat och det närmar sig julafton med storm steg.
Igår när danne kom hem från jobbet så hade vi mysig adventsfika med lussebullar, pepparkakor & must såklart.
Jollan gillar det där med julfika:) Hon bara mumsar i sig å sen nam nam:) Finns inget gulligare än när hon tycker nåt är gott och säger nam nam.


Ja så här ser en helt vanlig måndageftermiddag ut hos oss:)

Precis efter lunchen, fast Jollan somnade visst innan maten,

utan napp å allt så trött va hon, vi hade varit ute å gått i en 

timme utan vagn så det tog la på krafterna:)

Imorgon är ju Danne ledig som alltid på torsdagar. Då SKA vi sätta på vinterdäcken, nu kan jag ju inte åka nån stans.

Mamma kommer lite senare å hämtar mig & Joline så vi kan leverara lite kryddor.

Nä nog för mig här, vet inte riktigt vad jag ska skriva känner jag.

Finns så mycket fast det vill jag nog inte bjuda på här, man kan ju inte öppna sig om allt heller:)


Joline hon är lite bortskämd den lilla fröken. Tre kalendrar

fick hon i år. En Hello Kitty av Lovisa & en av sin mormor.

Sen fick hon en HARIBO kalender av sin farmor. Ja en del har

det bra. Men Danne & jag fick faktiskt varsin av mamma:)

Dom får ju inte glömma bort oss helt bara för man får barn!!

 

Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh, vad jag älskar den här tiden innan jul. Men nu vill jag bara till Ullared. Då blir det mammatime av högstagrad, eller hur mum?



Vad söt hon är Jollis. Vi får hitta på nått snart.



Pussen love you!

2009-12-03 @ 13:03:05
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/
Postat av: Sussi

kan hon gå nu??? det har jag inte hört vaffö får inte jag höra nyheter hahhahhah

2009-12-06 @ 23:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0