Ett år i förväg....

Ja jag vet jag råkade skriva i förra inlägget att vi skulle njuta av 2011.
Lite före kanske jag va där, ni ser jag måste verkligen komma in på skolan. Jag är inte bara veckovild utan jag har inte ens koll på vad det är för år:)

Men som jag känner just nu så kan jag faktiskt hoppa över 2010 ändå.
Men det ska vi väl kanske inte. För då fyller Jollan tre år och då har jag ju missat ett helt år med henne, det vill man ju inte direkt, varenda minut är guldvärd med den charmiga lilla tösen:)

Nu sover fröken Joline lite middag (ja sen middag kanske en del tycker:)
Jag ska fixa lite här hemma sen ska jag iväg å köpa julgrupp till chefen på Ica.
Blir en sväng till mormor oxå för mamma & Ronja, Cissi & Alice skulle dit och ge julklappar. För vi träffar ju inte lilla mormor imorgon.

Imorgon är det en stor dag. Ska jag vara ärlig så har jag inte en gnutta julstämning i kroppen just nu.
Men lugn den kommer den kommer:)

Nu må jag sluta

GOD JUL PÅ ER ALLESAMMANS!!

Kommentarer
Postat av: Agnes

God Jul till alla er med! Hade jattegarna varit med! Halsa alla! Kram

2009-12-24 @ 08:40:53
URL: http://emelieagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0