Hedra en läsare!

Ja det är vad nästa inlägg kommer att innehålla. Alla mina läsare är jag väldigt rädd om. Eller dom jag vet men ni andra får ju självklart läsa det gör mig glad. Ni måste ju självklart göra er hörda för att bli hedrade:)

Men en person som jag tror läser min blogg nästan flitigast det är ju min lillebror Mattias så nu vill jag säga några goda ord om honom och vad han betyder för mig.



Mattias där ni tjejer där har ni en riktigt fin killle, men ack så kräsen, kommer denna pojke finna den rätta?
Ja självklart den som letar den finner å han letar, men kanske ska du leva lite innan så jag tror det är därför den rätta tösen inte har tittat fram än och fångat ditt stora hjärta.

Mattias är en helt underbar lillebror som står mig otroligt nära. Vi har våra stunder då vi inte går ihop men dom stunderna går att räkna. Men dom stunderna vi har och har haft kul ihop är totalt omöjligt att räkna:)

Är det någon jag försvarar så är det min bror, det kvittar vad han har gjort så står jag alltid upp för honom inför andra.
Ibland så tänker jag, njä nu kanske han gick för långt, men ändå så kan jag inte annat än att skydda honom.
Det är ju ändå lilla Mattis ju:)



Finns det någon som kan söva min dotter bättre än Mattis? Nopp det finns det inte, han har nåt lugn i sig som hon verkligen känner sig trygg med.


Den finaste pool fick hon av morbror Mattis å boll å ring därtill!


Å kräftskivan i lördags Gud så kul jag hade med min bror då, det var länge sen vi festade ihop, jag saknar det ofta men tiderna är ändrade och det ångrar jag absolut inte heller, men som man brukar säga det var bättre för. Fast jag vill nog ändra ordet bättre till Lättare, oansvarigare och helt enkelt superkul med lillebror.



Du är och kommer alltid vara min bästa vän och jag hoppas att jag är din.

Puss på dig lillebror & fortsätt vara min mest trogna läsare:)

Nästa heder kommer sen och det må vara en kille till, ni som följer bloggen får se:)


Kommentarer
Postat av: kungmattis

:D jag tror nästa inlägg handlar om danne:L

2009-08-21 @ 14:06:32
Postat av: Lovisa

En himla bra kille den där Mattis. Även om han försöker dölja det;)

Står upp för sina systrar gör han ju också. Sånt gillar vi!

2009-08-21 @ 20:55:22
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0