Vilket härligt väder!

Idag har verkligen vädret varit helt underbart. Jag åkte iväg ungefär klockan 12 till mormor för att ta en tripp till Maxi.
Jollan var hemma med Danne. Men kom hem vid två igen och tog en skön promenad vid ån med mina älsklingar. Solen sken så varmt och skönt så det blev att gå i linne:)

Klockan fyra skulle jag vara på soc på möte. Jag har ju varit kontaktperson i tre år nu till en helt underbar tjej. Men nu är mitt uppdrag avslutat. Tråkigt men ändå skönt för jag hade inte riktigt tiden tyvärr. Men dom tre åren har varit jätte bra. Men vi är ju självklart vänner. Och jag finns alltid här det vet du tjejen!

Det blev att ta en sväng till Biltema för Jollans vagn har gått sönder lite. Men imorgon ska jag ringa till företaget där dom säljer dom vagnarna. Ska kolla om man bara kan köpa nya delar. Men tror tyvärr inte det. Men då får vi köpa en ny. Sånt är livet. Man kan ju inte gå med trasig vagn liksom. Livsfarligt.

Jollan vaknade precis av en mardröm tror vi för hon grät så mycket. Riktigt grät, tårarna bara sprutade. Så nu har vi kunnat lugna ner henne lite. Men det tog ett tag. Många danser, sånger, bada fötterna i handfatet osv. Tur att man vet vad lilla tösen gillar:)

Nu ska jag ta något att äta, lite sent men har inte blivit av innan.

Imorn blir det City gross med syrran och mormor kanske skulle med oxå.





Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0