Tiden går framåt

Tiden går bara framåt fast det känns som att jag själv står still och trampar. Många känslor i kroppen just nu.
Jag tror att det är bra att jag var mammaledig när allt det här hände, fast ändå så hade det varit skönt att få jobba och få lite annat att tänka på. Men mitt tålamod hade kanske inte varit det bästa att jobba med barn just nu. Jag känner själv att mitt tålamod inte är som det brukar. Jollan grät sig till sömns igår, jag tror att hon hade lite ont i magen, efter att hon gråtit ett bra tag så fick hon en panodil sen så gunga jag henne i famnen tills hon somna. Min lilla ängel, längtar tills hon kan prata och säga till mig vad det är för fel så man vet.

Ja igår så packade Jollan och jag ihop våra saker och åkte ut till Slaka, där jag lagade lite mat till alla.
Alla är mormor, mamma, Cissi och Kalle. Jollan fick blåbär/hallon purè. Kan ha varit det hon fick ont i magen av.
Men imorse fick hon ut det iaf:)



Gunilla mormors syster och hennes man Pelle kom även på en fika hos mormor, jätter trevligt.
Efter lite mat och fika så blev det en promenix med mamma och mormor. Mamma var så sugen på att plocka blommor. Hon fick ihop en fin bukett med blåsippor och vitsippor:)
Så härligt med blommor och vår.


Vid fika bordet ser ni Pelle, Cissi, Kalle, Mormor, Gunilla & Mamma
                       Å lilla Joline såklart:)


Nu ska jag ta min lilla skrållan som ligger här brevid naken och börjar bli rastlös:)
Idag blir det nog att åka och handla med mormor för hon fyller imorgon. Sen tror jag att jag ska följa med mamma och Benke till Mattis och kolla hur han har det. Han bor ju en månad i Vimmerby för han jobbar nån stanns däråt kommer inte riktigt ihåg var. Men duktig är han. Han bor i en stuga helt själv. Stor kille. Nu är storasyster stolt över dig:)


                         Promenix ute i Slaka!

                             Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: mammanette

Fasen, jag gör mig riktigt bra bakom om vagn eller vad tycker ni? Kanske ska köpa mig en till sommaren den gömmer magen ganska bra. Kramis.

2009-04-20 @ 23:39:14
Postat av: jenny

Ja vet super bra. Därför jag alltid kör vagnen, men mamma det kanske ser lite dumt ut att bara köra en vagn. du får ta med jollan. sen blir det skit bra när du ska vara barnvakt åt både jollan å cissis knodd, tvillingvagn så ät upp dig du bara:)

2009-04-21 @ 00:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0