Så hur har helgen varit?

Min helg har varit full med äventyr. Vi började med att gå upp skapligt på fredagen för att åka och stor handla på City gross. Det blev Cissi, jag och Jollan. Jollan var så duktig, hade henne i en kundvagn med en sån där stol på. Där satt hon å snacka under hela rundan inne bland all mat. Så nu är kyl, frys och skafferi fyllt igen. Då slipper man laga soppa på en spik:).

Det blev att åka hem en sväng och även Cissi följde med och hon satt och lyssna på musik och dansade och sjöng med sitt gudbarn. Sen skulle jag komma och dansa mot dom, Cissi felbedömde läget så Jollan och min panna drog i varandras. Men lilla tösen såg bara snopen ut så ingen fara där. En riktig hårding har man till dotter.



Vid två hugget så hade vi lovat Ronja att gå på Ikano för hon hade massor att köpa, men när vi väl var där så hittade hon ingenting som passade. Det var mer jag som hittade saker. Så jag köpte tre par skor på sko punkten, min älsklingsaffär. När man är nere så åker man dit och handlar en jävla massa skor:). Det hjälper jag lovar.
Sen så blev det att köpa en rosa kort jacka till mig. När vi var inne på Åhlens så skulle jag gå fram till flickkläderna med Jollan, då går vi igenom pokjkläderna först. Lilla tjejen drar tag i en röd tröja som det stod Rock Baby på, hade jag nåt val? Nopp tjejen släppte inte tröjan så det fick bli den med en cool sharf till. Men snart får jag passa mig med att hon får vad hon vill få då kan det bli jobbigt, är en bestämd tös jag har med att göra, även att hon snart är bara 6 månader så vet hon vad hon vill:)
Men det är bra tycker jag, det kommer man långt på bara man uppfostrar det på rätt sätt.


Kan man bli gladare för sina nya kläder som hon själv har valt:)

Denna kväll slutade med att jag somnade brevid Jollan och Danne i soffan, med alla lampor tända. Klockan fem typ så vaknade vi, Jollan käka lite och sen fortsatte vi sova.

                                    Hej Svejs!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hihi så otroligt söt hon är Jollan!

Supersöt i sin nya t-shirt och scarf =)

Kram Maria

2009-04-26 @ 18:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0