Mysigkväll!

Det blev lite mysigkväll med Tv och pizza. Det är aldrig fel i rätt sällskap och ikväll blev mitt sällskap Danne, Towe och Jollan såklart. Nu sitter vi å kollar på nån film på sexan som säkert skulle vara jätte skoj om jag kom in i den vilket jag inte gör.
Jollan har varit lite halvpipplig nu på kvällen. Hon skulle försöka sova för hon är jätte trött men hon vägrar, jäkligt envis må jag säga. Istället sitter hon å mosar i sig majskrokar, men är det mysigkväll så är det!

Ja många glad påsk önskningar har man fått. Å iväg till blåkulla åker dom flesta kärringarna. Men stackars min kusin Hanna hennes kvast hade gått av å katta va dö så hon blev kvar hos gubben iår, men nästa år skulle hon slå på stor med en kvast på el:).

Jollan provade på lite morotspure idag igen så vi får se om hon får prickar som förra gången. Hon gillar det iaf. Det blev ett jäkla liv när det va slut. Då är man bra sugen.



Imorrn blir det nog att gå in till stan och ta en fika med lilla kusin vitamin. Med Hanna självklart som är hemma på en påskvisit över helgen. Sen blir det nog bara en lung och lång fredag. Till morfar med ett litet påskägg kanske:)

Kronfågeln och Orrefors har gått ihop
för att konkurera ut kinderäggen.
Spara bitarna du hittar i kycklingen
så har du snart en fin vas.
GLAD PÅSK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0