Veckorna går så fort!

Dagarna bara rusar iväg, tiden bara springer förbi.... Men vi mår bra och hinner iaf med hälften;) nävars!! Idag gick jag av jobbnatt. Vaknade redan vid halv ett fast jag hade tänkt att sova längre. Fixade lite och åkte sen å hämtade lillan. Vi tog bilen till Tallboda och där blev det lite bus med kusin Alice. Sen va det dags att sätta igång med baluppsättningar. Ronja & Ida har ju gett mig äran att sätta upp deras hår. Hoppas hoppas hoppas nu att det blir bra bara. Vi gjorde ett litet test idag men det ska ju va bra mycket mer fin justering. Tror nog att det kan bli bra:) dom såg nöjda ut så jag hoppas att dom är ärliga med det bara;). Ja det va våran tisdag!! Imorrn eftermiddag kommer bästa Anna hem till oss. Det va länge sen man sågs. Jag läste förskollärarelinjen ihop med henne. Jag slutade men hon är duktig som kämpar vidare:) Ronja ska göra hennes naglar fina tills hon ska på bröllop på lördag:) Ja just det. Min lillasyster Ronja gör ju akrylnaglar om det är någon som är intresserad. Jag tycker personligen att hon är jätte duktig för att vara själv lärd. Hon tar endast 150 kr och då får man välja mellan form, längd, färg, glitter, pärlor och mönster. Jag har testat lite olika allt från rosa zebra, svart med silver mönster, röda glittriga och guld. Varje gång har jag varit mycket nöjd och dom har suttit perfekt!! Nog med reklam;) men som sagt hojta till om du vill fixa naglarna!! Onsdag den 16/5 imorrn och bästa svåger Kalle fyller hela 29 år. Måste hinna ut på kvällen en sväng å fira honom såklart;) torsdag är det dags att pröva tärnklänningen för sista justering. Sen jobb helg. Men sen åker vi till Astrid Lindgrens värld. Å jag längtar nog lika mycket som Joline:) skönt att komma iväg några dar! Å när vi kommer hem är det dags att hämta hem Mattis lilla voffsie;) Nä försöka sova nu. Godnatt & puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0