Torsdag!

En trött Jenny ligger här i sängen. Fast även att jag är trött kan jag inte sova mer. Men är ju lite bra det för då kanske jag somnar lite skapligt ikväll:) Jahopp torsdag idag och jag ska snart hämta hem min lilla brutta som är på dagis. Sen vet i sjutton vad som händer, skulle kanske åka till fyra tassar med Mattis och mamma för att kolla in lite prylar till söta voffsen som snart är redo att komma hem till sin husse:) Gud vad jag längtar även att det inte är min vovve. Men hallå jag blir ju trots allt faster till den lilla;) bara så himla tråkigt att Danne är allergisk så vi inte kan ha honom hemma här hos oss. Danne tycker med det är super tråkigt då han älskar hundar. Men det går ju inte göra så mycket åt det mer än att gilla läget! Men hur eller hur så ska jag hjälpa Mattis nu i början innan lilla voffsingen blir rumsren. Får väl åka å sova hos Mattis när han jobbar:) mamma jag har sagt att vi ska hjälpas åt. Så det löser sig nog:) jaja babbel babbel. Nä nu hoppar jag upp å åker å hämtar min sötis. Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0