Torsdag!

Många har startat en lång ledig helg då börjar jag min med jobb istället;) imorrn natt går jag på två nätter. Sen drar vi brudar på måndag å det ska bli underbart hoppas bara vädret kan bli lite bättre:) men idag då. Ja upp för att fixa klänningar till bröllopet, men kom ju ganska snart på att jag inte införskaffat någon bra bh utan band. Fort iväg till ikano för vi skulle ju va hos henne som syr upp klänningarna halv elva. Bara för att jag ligger bra till för en gångs skull så öppnar inte affärerna förrän 11 idag SUCK:( men Joline och jag tog en härlig frukost på Ikea sålänge:) fixade klänningarna, jag hade hållt måttet sen sist skönt eller det hade ju inte skadat om den skulle va lite för stor såklart;) sen iväg, packa in oss i bilen för att åka en sväng till bästa stället på jorden: stugan:) väl där började Joline och jag plantera lite, kom ganska snart på att vi behövde lite mer blommor så in till plantagen och handla på oss mer:) det blir väldigt fint, men man vill ju inte plantera ut så mycket än eftersom det fortfarande är lite för kallt på nätterna. Tråkigt vill att värmen ska komma nu. Min moster Susanne tittade förbi en sväng, mycket trevligt så varmt välkommen igen då ska jag bjuda på fika oxå:) Imorrn är det en städdag här hemma för mig och Joline. Vet inte hur vädret ska bli i helgen är det bra skulle Danne och Joline sova i stugan. Jag åker väl dit på morgonen kl 7 när jag går av:) för då sover jag en stund sen är man ju på plats liksom:) nä nu blir det kudden för min del. Natti Natti på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0