Skit oxå!!

Skrev ju som senast inatt att joline håller sig frisk mer nu, det skulle jag inte gjort då jag fick ett sms av Danne i morse att Joline hade spytt ner hela sig. Lilla gumman:( kom hem bytte av Danne så han kunde åka till jobbet. Nu har vi varit ute en stund utanför bara för Joline ville ha lite luft. Hon har fått behålla det lilla hon ätit nu iaf:) så hoppas att det va nåt tillfälligt magstrul bara. Men annars ikväll blir det bara fredagsmys. Alice skulle ju ha sovit här men så blev det ju inte eftersom Joline är dålig. Vill ju inte smitta ner lilltösen. Nä gosa med min sötnos så jag blir på bra humör för jag känner mig lite tjurig å jag vet nog varför egentligen men det tar vi inte nu;) hatar när man känner sig lite tjurskallig å bara vill spy galla över personen i fråga för att sedan gå vidare:) Nä nu hänger vi inte läpp:) fredag och ledig tills söndag kväll. Inte Danne dock för han har tagit en extra helg. Vi måste jobba hårt när man har lite olika utgifter som väntar runt hörnet;) nä men ha en bra fredag gott folk!! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0