Så mysigt under täcket!

Det är precis vad det är:) joline vill inte gå upp trots det fina vädret;) hon ligger hellre å kollar på Pippi en stund! När solen ligger på så ser man inte ut genom våran fönster och det är ju lite irriterande kan man tycka, men va fasen vill vi se nåt så får vi gå ut;) nä vars. Så senare idag får det nog bli lite fönster putsning. Skäms nästan att säga att det är ca 2,5 år sedan jag putsade fönster.. Eller jag nu ljög jag, det var faktiskt min mormor som gjorde det;) tror faktiskt aldrig att jag gjort det helt själv. Hallå jag är ju trots allt bara 27 år snart:) nä försöka få på min dotter lite kläder! Puss på er i solen. Njut jag hörde ryktes om att det skulle komma snö i helgen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0