Mys i stugan!

Vaknade vid typ ett idag och då va det dags att packa ihop sig å dra till stugan. Idag är det bara lite mys här. Hade lite att fixa med men vi har inte kommit så jätte långt;) istället myser vi inne framför Tarzan med hemmagjord pytt i panna:) livet är bra härligt. Jag är så glad att jag kollade in på blocket precis när stugan kom ut. Och vi fick den HELT JÄKLA UNDERBART!! När man kommer från grusvägen då ser den inte så jätte kul ut för det har fällt ner en massa träd bakom som ligger å skräpar. Och själva stugan behöver lite ny röd färg och även gäststuga, lekstuga och bod. Burkarna står å väntar på oss. Sen lite mer blommor så är vi i hamn;) men vi tar dag för dag och det är så det ska va för här är våran underbara plats som vi ska åka ut till å slappna av inte jobba ihjäl oss;) men även att det ser lite tråkigt ut från vägen så är det helt underbart när man kommer innanför häcken:) jag bara älskar detta ställe men det har ni väl redan förstått antar jag;) nä snart är det dags för mig att göra sig redo för en jobbnatt till, känns ju mindre lockande men sånt är livet. Imorrn kanske Jolines bästa kompis med familj skulle komma ut till oss så vi får hoppas att solen skiner:) ha nu en bra lördag så hörs vi snart igen!!! Kul att så många läsare har hittat tillbaka eller om det kommit nya, skulle va kul att veta vilka ni alla är som står ut med mina slarviga meningar med dålig svenska och felstavningar. Men sån är ju jag och detta är ingen uppsats detta är en del av mitt liv som jag skriver när jag är sugen, orkar därför inte tänka på allt jag skriver;) puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0