Kalas!!

Ja idag har vi allt hunnit med en del. Hämtade en mycket trött Joline från dagis. Somnade nästan direkt i bilen. Åkte och hämtade Ronja som skulle fixa naglarna på Anna idag och dom blev mycket fina:) vi hann att äta lite mat oxå kyckling i ugn med pommes å Bea:) efter det va det bara att hoppa in i bilen för att åka till Vikingstad. Bästa Kalle fyllde ju hela 29 år idag, av oss fick han presentkort på MQ så vi får hoppas att han hittar nåt:) ja kvällen va mysig med gott fika. Farmor och farfar kom oxå vilket var mycket trevligt dom är ju inte med så mycket längre eftersom farfar är så pass dålig. Fan jag mår så jädra dåligt av att se honom med syrgas å allt, eller jag blir ju glad när jag träffar honom men jag mår så dåligt av att se honom så dålig. Det gör så jävla ont i mig att se, man vet inte vad som händer och när och det gör mig jätte rädd. Jag har en väldigt nära relation med min farmor och farfar likaså med min mormor och det känns i en när någon av dom mår dåligt eller är sjuka:( hatade sista tiden med morfar innan han dog. Jag kan fortfarande sakna att han ringer för det gjorde han väldigt ofta för han va så orolig av sig;) min lilla morfar. Saknar honom väldigt mycket. Och jag känner mig inte redo att sakna min farfar ännu så jag hoppas att han inte känner sig färdig än<3 nä nog om detta. Hoppas Danne kommer å lägger sig snart så ska vi dra på en rulle:) imorrn är en ny dag som vi börjar med tärnklännings provning följt av lite pyssel i stugan:) puss på er!! Slänger ut en bild på Annas naglar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0