Hemma mys:)

Joline och jag har bara varit hemma än sålänge idag eller vi va iväg en liten sväng till affären för vi blev sugna på små baguetter i ugnen:) hämtade ut ett paket på posten med med lite sommar nytt till Lilltösen:) nä försöker samla kraft till att ta tag i städningen. Vore ju kul om det va klart tills karln i huset kom hem. Jag lever ju tillsammans med en mycket pedantisk sambo och han får ofta spelet på mig då jag inte riktigt funkar på samma vis. När jag tycker att det är fint hemma kan han komma å säga, Gud vi måste städa det ser för jävligt ut. Då fattar jag nada;) älskar min lilla pedantiska Danne<3 men nu ska jag städa så man kan spegla sig i silvret;) eller iaf i spegeln;) nä så farligt är det inte. Bra när man har lilla Jollis hemma för hon hjälper till bra. Inatt vankas jobb så inga äventyr för oss;) hoppas att ni får en bra fredag!! Puss på er!! Slänger ut en bild på Joline med hennes skrållan som har fått nya fina kläder stickade av Gammo:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0