Härlig dag! Men ändå lite tung!

Joline har varit på dagis idag och kl två hämta jag en glad, smutsig och lite solbränd unge:) vi hade bestämt på morgonen att vi skulle åka å köpa en keps till henne. Hon är ju bara för söt när hon sätter sina söta ögon i mig å frågar: mamma kan vi inte äta köttbullar på Ikea då? Så det fick det bli och idag va Jolines bästis från dagis med och hennes mamma V såklart:) älskar när det bara blir lite impulsivt utan att man ska planera långt innan. Dom två busungarna ville nog ta kål på sina mammor men till bords så länsade båda sina tallrikar:) Joline och jag blev kvar en stund själva på ikano. Jollis hittade en keps som för en gångs skull sitter bra:) yttligare en väska köpte hon oxå för den va ju så söt sa hon:) efter ikano blev det att tvätta bilen och vi avslutade kvällen med ägg å räkmackor:) nu ligger vi i sängen och kollar på arga snickarn! Mycket händer och snurrar runt i huvet. Men allt blir bra tillslut det vet jag:) imorrn en ny dag och nya tag. Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0