Godnatt världen!

Nu blir det att sova några timmar. Har gått av mitt pass för några dagar iaf:) går på söndag igen. Idag eller i eftermiddag bjuder det på picknick i trädgårdsföreningen med härliga kollegor:) hoppas på att vädret kan bli lite bättre då vi ska äta gott på en picknick filt:) innan dess ska jag sätta mig ner och skriva lite till mitt medarbetarsamtal som jag har med chefen imorrn. Vi får se om hon har nåt att komma med angående min månads tjänst som går ut mitten av augusti. Hon sa att hon hade en plan för att jag ska få vara kvar så man kan ju hoppas att den planen håller för jag vill ju inget hellre än att vara kvar:) nu kallar kudden känner jag;) Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0