Dags för lite sömn kanske;)

Sitter här i soffan men funderar starkt på att bege mig till sängen. Det har varit en lång dag som börjar nå mot sitt slut. Joline kände sig lite lustig nu ikväll så hon ville ut igen och ta lite luft sa hon;) på med sköna myskläder och härlig varm filt bäddade jag ner henne i vagnen och tog en skön men dock lite blåsig promenad till Berga där Danne va och målade lite möbler efter jobbet. Nä imorrn går vi mot en ny dag och jag tror att det blir en mycket bra lördag. Kommer nog bli lugnt med tanke på att Joline känner sig lite trälig. Godnatt på er gott folk sov så gott. Hoppas jag med kan sova snart innan mina tankar och funderingar tar min trötthet;) puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0