Tråkväder!!

Vaknade precis och hör att vädret inte är tipptopp direkt! Detta år har hittills varit mycket skumt. Först ingen vinter, sen kall vår med lite inslag av sol då å då. Men nu får det va bra!! Det är för tusan den 4 juni och det är skit kallt ute.. Skärpning väder. En sak till som jag inte förstår mig på är mitt huvud för tillfället. Det värker och dunkar varje dag nu. Det går liksom aldrig över. Fast man vänjer sig;) men tråkigt är det. Blir liksom på lite sämre humör. Möhippan hade jag vidrig huvudvärk men jag tvekade inte på att köra på ändå!! Cissis dag skulle inte förstöras av något;) allt blev verkligen toppen i lördags:) orkar inte skriva ut allt nu om möhippan kanske kommer ett senare inlägg:) idag får vi se vad som händer. Ja en sak som är säkert är ju att jag jobbar en natt till;) mycket jobb denna vecka!! Men klirr behöver man alltid:) puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0