Sinnesro!

Gårdagen tillbringade vi hela dagen i stugan tills jag skulle börja jobba på kvällen. Helt underbart solen sken varmt och härligt på oss medan vi jobbade på. Jag målade gäststugan utvändigt och Ronja gjorde ett riktigt skit göra, hon grävde fram plattgången som låg gömd under gräset!! Det blir finare och finare för var dag som går. Idag blir det att åka ut igen när jag har vaknat. Då står det målning av lekstuga på schemat och Danne ska slipa invändigt av gäststugan. Om allt blir som vi har tänkt midsommar så får vi ju främmande och Cissi & Kalle har bokat sovplats i gäststugan så bäst att ha den klar:) så i helgen har vi att göra mellan jobben;) Tur att Ronja är med och hjälper till oxå. Mysigt, trevligt, skoj och vi är tacksamma såklart. Jollis blir ju glad med när vi har besök. Glad blev hon ju såklart när faster Emmy har sovit hos henne inatt. Jag har hjälp Emmy med håruppsättning till skolavslutningen:) nä nu måste jag sova. Puss på er'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0