Regn regn och åter regn!!

Jag tycker verkligen inte om regn speciellt inte när jag vill ha sol för att hinna få någon slags bränna till bröllopet.. För jag är ju en sån person som inte lägger mig i ett solarium frivilligt direkt;) just nu har jag städat ordning på mina klädhyllor och dansat omkring med min dotter till disneys favoriter:) Vi väntar på att pappa Danne ska sluta jobbet snart så vi kan åka å fixa lite grejer till stugan. Vill ju hinna göra hyfsat fint tills midsommar om det blir ett firande ute hos oss då:) kommer inte hinna måla om stugan pga det pissiga vädret och det stör mig. Men gästerna har säkert överseende för att vi bara haft stugan sen april:) å vädret har ju inte direkt varit med oss!! Men jag vill ju att dom ska se det fina som jag ser det:) nä nu blir det att fixa te sig lite!! Trodde jag hade en skön vecka men kom på inatt när jag skulle sova att jag går på på ons och går av på söndag sen på igen på tis... Jo tack jag vet att jag lever;) men va gör det om hundra år!! Sen har jag ju valt det själv oxå såklart;) puss på er!! Tur att solen sken fint på mina underbara systrar i fredags iaf;)


Kommentarer
Postat av: Sollery, det var väldigt roligt o mysigt när du var hos G-mormormor, Sollery o G-morfar Sten

2012-06-11 @ 13:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0