Underbar lördag i Vikingstad!

Ja igår hade vi en toppen dag/kväll i v-stad. Kusinerna lekte som aldrig förr och dom lekte riktigt bra med varandra:) hoppade studtsmatta, picknic i Alice rum & hade disco/uppträdande! Sötnosar. Bästa flickorna i mitt liv<3. Senare kom lite vänner och dom skulle grilla. Vi åkte iväg eftersom jag skulle jobba. Kom till Maxi och då ringde det i Dannes mobil från min mobil. Fa... Jag hade glömt den i V-stad så vi fick styra räsern tillbaka igen. Väl framme så hade dom precis grillat klart så vi blev bjudna på en snabb middag innan jobb:) Gött!! Fler såna mysiga dagar tackar. Å idag bjuds det på grill ute i Mörketorp (mammis stuga) med alla syskon. Hoppas solen inte gömmer sig igen:) puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0