Stugmys<3

Här har vi mysat ner oss i varsin soffa i stugan å ligger å kollar på lite film:) dags att försöka sova snart då vi ska upp tidigt tidigt imorrn. Men sen blir det lite slapp på förmiddagen då jag jobbar natt imorrn. Joline och jag slappar på för fullt dom dagarna vi är lediga tillsammans men snart blir det semester ihop hela familjen. Gud vad jag längtar! Men nu på kvällen har vi pysslat lite ute i trädgårn. Jag hann måla en vägg till på Jolines lekstuga innan regnet kom. Och när regnet ändå va här passade Joline och jag på att busa å bli dyngsura i hennes pool innan vi hällde ut den;). Jag känner sån ro i kroppen och vill ta varje minut jag får med Joline. Dom sista dagarna har hon och jag verkligen lekt och jag har tagit mig tid för enbart henne. Det har varit en del saker på sista tiden som gjort mig så uppstressad och lugnet som jag som mamma vill ha har varit svår att nå. Men jag känner mig bra nu trots att bilen krånglar nåt sjukt och vi inte har en aning om vart vi hamnar i pengafrågan där. Men det får vi ta då jag har inte energi till att ta det nu. Men känslan att börja räcka till igen är underbar för jag vill bara ge av det bästa till våran underbara Joline<3. Så jag hoppas bara att vi får en helt underbar sommar och det kvivlar jag inte på heller. Vi tog oss upp från diket för att tillsammans är vi en stark motor och hjulen på bilen som kör oss upp för den branta backen är min underbara familj. Min underbara MAMMA som alltid finns där och stöttar vad som än händer vad man än gjort. Mitt band till min mamma blir starkare och starkare för var dag som går, en finare mamma får man leta efter. Jag önskar att jag kunde va hälften så bra mamma som just min egna. Och jag får ju inte heller glömma vilken underbar mormor hon är. Hon tar Joline i alla lägen. Lägger ner hela sin själ just för henne. När hon är med Joline så finns bara Joline och ingen annan. Även Joline har otroligt starka band med sin mormor och det är jag otroligt tacksam för. Hon finns alltid där för henne. Mamma om du läser detta så vill jag bara att du ska veta hur mycket du betyder för mig, Danne & Joline. Du hjälper oss att bli starka många gånger med din känsla för sann kärlek<3


Kommentarer
Postat av: mammanette

Tack min underbara dotter, Danne o Joline jag älskar er till stjärnstopp o tillbaka. Mitt motto är att hjälpa o inte stjälpa. Viktigt för mig att alla ska ha det bra och då kan jag ha det bra med.
Alla kramar till er!!!!!!

2012-07-13 @ 09:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0