Slott!

Min dotter är väldigt intresserad av slott av alla olika slag:) nu har vi suttit med ipaden och tittat på bilder på olika slott här i Östergötland. Älskar kommentaren Joline fäller - åh mamma har du sett nåt så vackert förut? Hon är ju bara för go:) självklart så är jag positiv till hennes intresse för slott och gamla ruiner:) så dom två första vi ska åka å kolla på är Stjärnorps slott/ravin/ruin eller vad man säger;) & Löfstad slott. Ekenäs har man ju besökt många gånger och det är väldigt vackert så dit måste vi ju oxå åka såklart:) Löfstad slott kommer jag ihåg sen jag var lite och det är mycket vackert. Så vi får se om vi hinner med nån tur den här veckan:) får se om vi även får med oss Jolines mormor, har för mig att det är från henne Joline har ärvt sitt intresse att kolla på slott och även från sin moster Cissi som tyckte om det som liten, ja jag med har härliga minnen såklart;) puss på er! ( bilderna på slotten är lånade från Google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0