Lite familjemys innan jobb:)

Jag sov en lång stund på förmiddan och min dotter låg vid min sida:) sen så drog vi iväg å käka thaimat för nu ska jag gå på shake fram till semestern så det gäller att passa på;) joline va så söt när hon själv beställde vad hon ville ha och hon åt helt otroligt mycket! Mammas tös dä;) sen gick hon in på afroshoppen breve och köpte två armband till Ronja:) hoppade in i bilen som styrde ut mot mammis stuga:) här kommer det bli super fint när dom är klara. Lite nya golv & färg på väggarna blir det super. När man sitter vid köksbordet ser man ut över sjön:) Härligt!! Jag sitter mest å tar det lugnt medan dom andra jobbar på. Mattis trimmar, Hägge målar. Mamma & kusin Johanna gör nåt vet inte riktigt vad;) men snart är det dags för jobb och nu kom Jollis in igen efter att ha varit vid sjön:) nä inte själv såklart;). Så nu vill jag mysa lite innan jag måste åka! Ha det bäst. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0