Trötter?! Ja det är mitt namn det;)

Gick precis av mitt nattpass och inatt va det tungt! Inte just för att det var jobbigt utan bara för att mina ögon var fruktansvärt tunga och tankarna efter sängen smög sig på mer och mer. Tycker inte om när jag blir så där rackarns trött. Timmarna går sakta då:( men nu ligger jag i Jolines "myshörna" som hon kallar det som är under hennes säng:) ja hon har ju en sån där säng med typ koja under ni vet;) så där brukar jag sova när jag kommer hem. För Danne och Joline sover i vårt sovrum. Intressant fakta? Hmm kanske inte så är väl lika bra att somna. Hoppas på skapligt väder så vi kan åka ut till stugan å fixa lite:) Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0