Min äldsta och bästa vän!!!

Ja det där med bästisar är överskattat men ändå så kanske man har sina bästa så där
i hjärtat och en av dom är min bästa Sofie.

Hon är en tjej som jag älskar så mycket. Hon var den första som kom fram till mig när
jag som sexåring va nyinflyttad till Björs. Sen har vi bott grannar till vi flyttade hemmifrån.
Vi var med varandra dag som natt.
Vi har skrattat ihop, vi har gråtit ihop, vi har bråkat ihop både med varandra och andra:)

Så stolt över att få ha henne som min vän.
Nu kanske vi inte träffas så ofta, för tiden finns inte tyvärr.
Men varje gång vi träffas känns det som igår.

Något som gör mig varm i kroppen är att Joline fick en mjuk och härlig gosevovve
när hon föddes av Sofie som vi döpte till Teddy och den bär hon med sig dag som natt:)

I Helgen är det du och jag igen Sofie och jag längtar så!!
Ska bli så kul och mysigt på alla vis!!


Ronja fick va med på bilden, men det gör inget

för henne älskar jag till tusen!!



Ladys night!!

ÄLSKAR DIG DU ÄR EN AV MINA BÄSTA!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Dålig uppis här va ;)

2011-05-02 @ 13:25:35
Postat av: Sofie

Oj, oj!! Var väldigt längesen jag var inne å kikade din blogg vännen- Men nu kom tårarna!! JAG ÄLSKAR DIG med.. Hur mkt som helst!! Du kommer alltid att ha en stor och speciell plats i mitt hjärta... Vänner för alltid- det har vi spottat i hand på ;)

Du är finast i världen <3<3<3<3

Stora och många pussar och kramar!!

2011-07-20 @ 19:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0