Måndag!!

Idag har det verkligen varit en riktig tröttis dag..
När klockan ringde vid halv sex var jag döende.
Jollan va lika död så hon va inte på humör. Men det hade gått bra på dagis sen och hon
sov så gott sen när jag kom.

Idag har jobbet gått super bra.
Men imorrn blir det att jobba nån annan stans för henne som jag
är assistent till är sjuk. Så vi får se vart jag hamnar.
Imorrn är det tisdag den 22 mars vilket innebär min älsklings födelsedag:)
Har allt köpt en liten present sen blir det mer till helgen!!
Då ska vi hitta på lite skoj:)
Men Danne jobbar ju till halv nio imorrn så det blir inget kalas då men på onsdag och torsdag
kommer familj och vänner!!

Denna dag har tillbringas hos mamma som många andra dagar:)

Benke och jag åkte en sväng till Ikano och köpte present till Danne.

Nä nu blir det kudden..

Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0