Hipp Hurra..

För våran älskling idag:)

Idag fyller min älskling hela 25 år, mitt lilla lammkött;)


Natten till idag har varit helskum.. först när jag skulle sova blev jag jätte yr och mådde illa

sprang in på toan ja resten fattar ni:) efter det försvann mitt illamående men då kom huvudverk

istället. Imorse när jag vaknade kände jag mig skum.

Inget jobb idag.. Väkte Jollis å Danne med min skönsång: Va är det för en dag?:)


Av mig och Jollan fick Danne en parfym

1 million.. luktar så jäkla gott!!


Sen ska han firas mer i helgen av oss:)

Danne har ju jobbat hela dagen så Jollis å jag har bara väntat å väntat.

Men medan vi väntat så har vi hunnit va ute i närmre tre timmar. Toppen skönt.


Vi har kollat på film, ätit glass och nu målar Joline teckningar till Danne med vattenfärg:)

   
Jollan tycker att salami är mycket gott!!


Imorrn väntas jobb, slutar ju vid två hugget som alltid så efter det ska jag hem å fixa lite.

Imorrn kommer dom första gästerna som är min släkt.

På torsdag kommer Dannes. Så tårta flera dagar i rad:)

Jag vet vad han får av min släkt iaf, han kommer bli super nöjd!!

Nä nu ska jag hjälpa Jollan att måla lite.


Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Mammanette

Mormors lilla gulletroll, älskar dig och mamma o pappa med förståss. Pussa o kramar

2011-03-22 @ 22:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0