Hej härliga vår!!

Fy fasiken vad jag älskar våren... idag har det dock blåsigt jävligt kallt men ändå
solen skiner så härligt vackert!!

Igår kväll fick Joline feber och den blev rätt hög över natten, så imorse kl 6 när klockan ringde tog jag tempen och den visade feber... Sen sov Jollis enda till halv ett:) helt underbart att hon kan sova
så länge när hon är sjuk, hon är precis som jag sover bort sjukdomarna..
Tog tempen igen vid ett hugget typ, ingen feber alls:) vet inte vart den febern kom ifrån.

Vi tog bilen till mamma/mormor. Där slappade vi och myste..
Ronja kom hem från praktiken och Jollan å hon sminkade sig så fint:)
Det blev såklart lite bus med Alex, Jollans favvo!!

Jollan myste ju så härligt med sin mormor så Ronja och jag åkte en sväng till ikano.
Provade lite kläder, men har lite dåligt självförtroende just nu så är inte nöjd med något när
man provar:( fetto superstar!!! Måste börja röra på mig mycket mycket mer..
Dom håller ju för tusan på att bygga badplats vid oss så ska väl kunna visa mig där
i sommar:)

Imorrn blir det jobb för mig. Danne har ledig torsdag så han och Jollis är hemma.
Slutar mellan ett och två..Efter det ska vi en stund till Sollery som va lite Jollis sugen.
Hon ringde och bjöd ut oss, alltid trevligt:)

På kvällen väntar föräldramöte på Jollis dagis. Jollan får vara hos sin mormor sålänge.

Helgen blir inte som vi hade tänkt oss, planen va att åka till Göteborg men vi hoppar det.
Vi är bortbjudna till min farmor och farfar med syskon och kusiner.. Mys<3


Hittade den här söta bilden på prinsessorna som äter
köttbullar:)

Nä sova nu kanske.

Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Mammanette

Gud vilka fantastiskt gulliga o mysiga barnbarn jag har. Älskar er!!!!

2011-03-19 @ 03:04:00
Postat av: ronja

fetto superstar? du är fin som du är <3

2011-03-19 @ 13:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0