Det är lördag...

och det är sol ute!!

Hur glad blir man inte då..snön smällter bort igen..Men frågan är varför den ens behövde komma?!
Men visst man kanske har många frågor om hur allt fungerar när det gäller våran jord,
så jag tror att jag släpper det samtalsämnet:)

Som sagt lördag och vi är bjudna till farmor och farfar på middag klockan tre.
Sånt gillas skarpt!!

Får ju träffa min bästa Hanna och det är ju inte varje dag precis..
Ja sen ni andra med såklart:)

Systrar & kusiner<3



Sen den ensamma killen i våran släkt, våran söta
Henke såklart:)

Men nu har du ju Danne, Kalle & Christian
   

Å vi har ju fått in en till kicka i släkten:)
Henkes söta Hilde!!

Hoppas inte hon blev sur snådde bilden från

hennes fb. Snådde även Christian & Henkes:)


Tycker verkligen jätte mycket om att vara med släkten för det är så mysigt och vi alla är av samma skrot och korn;)

Som jag nämde igår, hoppas att Lotta hinner komma oxå efter jobbet för Jollan mega längtar efter henne:) Lotta Lotta Lotta!!

Nä dags att vara lite med familjen och fixa sig lite... tänkte ju för omväxlingsskull försöka att passa
tiden idag:) men det har vi inte sett än.. Danne och jag kan verkligen inte passa tider, det är astråkigt. Hur mycket vi än försöker och när man väl är ute i god tid så är det nåt oförutsätt som händer å vi blir sena som alltid!!

 Ha en super bra lördag!!


Jollis kom ut från sitt rum igår med dockkofta å glajjer på.

Nu måste jag åka sa hon å tog även på sig DIF bebismössa och stövlar.

Ja resten av kroppen va naken så ni kan ju tänka er:)


Ska titta in här imorrn med om inte redan ikväll..

Jag har ju lovat lillebror att blogga mycket när han flyttat så han får se mig på bild:)
Nä det va nog Jollan han ville se:)

Åh sötaste Jollan när vi skulle säga Hejdå till Mattis:

Hadå Mattis!! säger Jollan och går fram å kramar Mattis
Hejdå Jollan!! svarar Mattis med en stor varm kram
Ville du säga nåt mer till Mattis? frågade jag
Lollan älskar dig Mattis svarar hon, sen tar hon upp handen mot munnen å gör
pussmun å säger puss puss!!
Mattis älskar dig! svarar Mattis.

Ja minar tårar kom lite senare, att jag ska va så känslig sån va jag inte innan jag fick barn.
Men det kallas väl bara kärlek antar jag!!

Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Mammanette

Snyggjollan du är bäst!!!!Älskar dig. Kram mormor

2011-03-20 @ 02:32:44
Postat av: Mammanette

Jollan du har ingen "topp" du kan låna ut till mamma när hon ska på klassfest? Kan du ha dockans så kanske men bara kanske mamma kan ha din.....Kramis

2011-03-20 @ 02:36:09
Postat av: Anonym

ja eller hur mamma jag tänkte faktiskt testa en riktigt partyblåsa ur henne garderob:)

2011-03-20 @ 20:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0