fick mig ett litet ryck!!

Ja det va vad jag fick klockan typ 23.00 ikväll. Danne vill ju att jag ska baka bullar lite oftare så jag tänkte att jag gör väl det då. Ronja och jag skulle egentligen ha bakat lite tidigare men blev inte så.

Å vet ni vad idag va det första gången jag bakade helt helt själv, ja jag vet 25 år å snart å inte har bakat bullar. Men varför tycker ju verkligen att det smakar bajja så varför baka liksom. Okej nu kanske jag inte slipper undan eftersom båda Danne å Jollan älskar bullar:) Vad gör man inte för husfridens skull:)

Ja det va väl det jag ville säga för nu är klockan två på natten och Jenny bör sussa nu.


Ser väl goda ut va???
47 stycken blev det, räcker väl till helgen iaf:)

Natti natti!!


Så söta mina gullefior!!





Kommentarer
Postat av: mormor

heja Jenny vad duktig du är. De ser verkligen goda ut.

2010-01-07 @ 11:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0