100% lycklig...

Finns ingen som är så lycklig som jag just nu. Allt verkligen ler mot oss.

Eller nästan iaf och det är så perfekt helt enkelt.

Vi har länge haft lite jobbigt men en viss sak och nu är det som bortblåst allt har verkligen löst sig.

Nu börjar livet på riktigt. Inget jobbigt mellan mig å Danne har det inte varit ni som kanske tror det.  Vi har det alltid toppen för det finns ingen som jag älskar så mycket som han och hoppas att det är ömsesidigt.Jag kan inte säga så mycket mer men ni som känner oss vet vad jag pratar om.
Allt har äntligen löst sig:)

Nu sitter jag å lyssnar på när Danne och Joline duschar. Ja vet klockan är super mycket men Jollan blev super pigg när hennes pappa kom hem nu ikväll. Hon saknade honom så mycket.

Förut gick hon bara omkring å grät och ville inte komma till mig, hon letade å letade.

Tror ni nån lyste upp när pappa Danne kom in genom dörren.

Jollan kommer vara hemma från dagis imorgon oxå för hon mår inte riktigt bra.Vi kör igång på måndag igen:)

Idag så kom Cissi & Alice på lite lunch, det serverades bandspaghetti med fläskfile och gorgonzolagryta & till det en god sallad.

Ronja kom oxå förbi och till henne serverades kyckling & ris. Hon gillade inte vårat käk:)

Cissi & Alice åkte hem när Kalle slutade jobbet medan Ronja stannade till kvällen. Mys!!
Gillar när lilla Ronnis är här. Vi har kommit varandra nära. Vi är lika på nåt vis, tänker mycket lika när det gäller vänner kärlek och svek. Jag har några mer år på nacken än hon så vi kan dela med oss av varandras kunskaper:) Eller hur Ronnis??
Jollan gillar skarpt när Ronja är här oxå.

Men nu må jag säga att det va ett tag sen lilla Towe var här oxå. Vi saknar dig<3

Sitter å kollar lite på AMS så blir att skicka lite CV å så.
Måste ju försöka få nåt bra jobb eller hur?? Kan ju inte hålla på å vicka resten av livet heller.
Men just nu så va det inga tjänser som passade mig å min utbildning, men jag söker självklart ändå:)

Helg imorrn då. Fast Danne jobbar lördag så det blir lugnt. Ingen stuga fast man är lite sugen:)

Jaja nu ska jag försöka få man å dotter i säng:)

              "Det går bra nu pengar rullar in som det ska det går bra"

Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: mammanette

Jo jag Jenny. Jag är lika lycklig för det som har hänt er. Ni har haft det så jobbigt och nu är det fixat min lilla plutt-Danne skötte sig strålande, men bakom en framgångsrik man står det alltid en kvinna och så gjorde det verkligen här med, en mycket tålig och kärleksfull eller vi kan väl säga två små kvinnor som du alltid kommer att ha bakom dig i allt som händer. Det måste vara fantastiskt och kärleksfullt. Var rädsda om varandra ni är bara en söt liten familj med mycket kärlek. Jag älskar er. Kram!

2010-01-15 @ 09:17:57
Postat av: Lovisa

Åh va skönt att det löst sig! Rätt ska va rätt!



puss

2010-01-15 @ 11:28:31
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Ronja

Jag är så glad för er skull!

Tack för att jag får komma till er så ofta nu för tiden, ganska behövligt. OCh tack för att du finns, lyssnar och förstår mig.

Jag älskar dig över allt!

2010-01-16 @ 11:56:21
URL: http://centrodelavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0