morbror Mattis och Jollis!!

Måste ju bara visa hur söta Mattis och Jollan är.
Jag gillar ju inte å baka men det gör verkligen Jollan. Okej ibland ställer jag upp men slipper
helst. Mattis tog bakningen denna gång. Det blev chokladbollar.
Smakade mycket bra:)

Kommer han inte bli en söt pappa så säg.
Fast nu vill jag bara att han ska vara världens bästa morbror<3



Just det jollan har ju börjat sätta upp håret..
Långt å fint det blivit va:)



Jollan har ju gått sitt första luciatåg oxå på dagis
världens sötaste pepparkaksgumma:)

Brevid sitter även faster Tindra årets sötaste Lucia:)

Om ni undrar varför ni inte har fått nåt julkort så har ni
här förklaringen, dotra vår ville inte!!

Fast man hade ju kunna skicka denna, en liten sur tomte:)

Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Mammanette

Ja dom små pinglorna får ni jobb med i tonåren, inte med dom kanske men massor av pojkar som står på rad. Ha ha. Kramis

2011-01-06 @ 04:13:03
Postat av: jag själv

ja jag längtar inte dit:)

2011-01-06 @ 15:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0