här är jag igen:)

Så ska vi ge det en chans till då?

Jag har faktiskt saknat att skriva av mig bjussa på bilder å få era härliga kommentarer å ni som inte skickar kommentarer kan jag ändå se att ni varit inne å läst, stört er eller har delat min lycka min sorg..

Ja vad vi kan se så har jag inte skrivit på hela sommaren och hösten. Årstiderna bara springer iväg och det gör även mitt liv.  Vi har haft en helt underbar semester i stugan och i vårat hedliga göteborg...
Jag har jobbat som vikarie jag har slutat som vikarie jag har börjat plugga till förskollärare och jag har slutat plugga till förskollärare och jag har börjat jobba som vikarie igen... Hängde ni med? Det gör inte ens jag.
Men en sak är säkert att jag va tvungen att ha denna höst för att komma lite närmre klarare tankar om mitt liv.
Jag har träffat helt underbara männsikor som jag hoppas vill vara i min närhet även att vi inte pluggar ihop:)

Just nu står jag här hemma i min lägenhet med en halvsjuk dotter i soffan och en hel sjuk Danne i sängen...Denna kalla vinter tar kål på oss..men inte mig jag mår bra fast på ett konstigt vis. Går inte att förklara.

Men en sak är säkert att jag älskar mitt liv danne och Joline gör det värt att leva.
Jollan ska få en bra mamma och det känner jag att jag kan vara igen:)



Puss på er!























Kommentarer
Postat av: Lovisa

äntligen:) har klickat in här dagligen för å se om du kaaaanske börjat skriva igen:)



Glad för att du mår bra igen! pusss

2010-12-02 @ 15:56:16
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Maria

Välkommen tillbaka! Skriver som Lovisa, jag har tittat in här dagligen för att se om du skrivit nåt ;)

Kram Maria

2010-12-03 @ 21:56:31
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0